четвер, 9 грудня 2021 р.

Навчання з радістю: переваги відсутності оцінок у початковій школі 

Один із ключових принципів НУШ – зосередження уваги учнів на процесі здобуття знань, а не на оцінках. У 2018 році, зі стартом реформи Нової української школи, в Україні скасували класичне оцінювання учнів початкових класів, що викликало неабиякий суспільний резонанс.

Навчання без оцінок – не новий підхід у сучасній освіті. Відомий грузинський педагог Шалва Амонашвілі у своїх експериментальних школах обмежує використання оцінок, називаючи їх «милицями кульгавої педагогіки». Британський викладач англійської мови Аарон Блеквелдер об’єднує прихильників освіти без оцінок на платформі медіапроєкту Teachers Going Gradeless

«Діти ростуть і розвиваються, тому що в них це закладено природою. Для того, щоб дитина хотіла якнайбільше знати, їй має бути цікаво та спокійно. Якщо ж дитина боїться батьківського гніву та розчарування, почувається самотньою або ж батьки не цікавляться її шкільними справами, – вона розвиватися не може. Вчителю доводиться викликати зацікавлення до здобуття знань у таких дітей. Якщо ж школяр живе у відповідному, духовно багатому середовищі, з батьками, яких все цікавить; якщо в них привітні та розумні друзі, з якими вони спілкуються у присутності дітей; якщо в них є улюблена робота, про яку вони розповідають вдома, – то і дітям все цікаво.

Немає коментарів:

Дописати коментар